lørdag den 3. januar 2015

3/1-15

Igår fyldte hende her 60 år, crazy at tænke på alligevel.

Ikke desto mindre er det min mor, og mig på billedet, nok tilbage i 1983, jeg var godt i stand, som lamsebenene viser.

Det er så pissetrist at hun ikke er her mere, at det snart er 17 år siden jeg måtte sige farvel. Det er jo en menneskealder næsten. 

Jeg ville ønske at mine børn havde mødt hende og at vi kunne have hende som en fast del af vores liv og hverdag. 

Men det lå ikke i kortene åbenbart. Lorte kort!


Jeg ville egentlig have været et smut på kirkegården igår, men kom ikke så langt. I stedet blev hytten gjort rent og ungerne og jeg var i nattøj til sen eftermiddag.

Men søde mor, tillykke med de 60 år. Håber Britt og dig drikker en hun og tonic i dagens anledning. I er så skidemeget savnet hver dag. 


2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Åh det er bare ikke sjovt... :-(

Marianne sagde ...

Hun ser rigtig sød og omsorgsfuld ud, din mor - og jeg er sikker på, at hun følger med i dit og dine drenges liv alligevel, derfra hvor hun er nu :)
(hvis du da tror på det, men det er da en trøstende tanke, ikke?) :)