onsdag den 31. december 2014

Nytårsforsæt og drømme...

Årets sidste dag, tid til nytårsforsæt og en hulens masse forberedelser.

Lad os starte med forberedelserne... Jeg skal holde nytår med mine to drengebørn. Vi plejer at holde med en veninde og hendes datter, men hun har valgt at holde det et andet sted i år. Så det bliver kun os tre.
Jeg har bestemt at vi skal have flæskesteg und alles (Jep, jeg har ikke fået nok), is og vafler til dessert, chips m. dip og en hulens masse slik og sodavand.
Jeg ved ikke helt om jeg skal håbe de går ud tidligt de små eller om de skal have lov at være oppe.. Hva` med halv-sent, det er da et fint kompromis.

Jeg har iøvrigt aldrig prøvet at lave en flæskesteg, så jeg er lidt spændt på hvad det ender med, håber den kan spises. 

Og hvis nogen lige gider at komme forbi og rydde op, støvsuge og fjerne det sidste julepynt, så pynter drengene og jeg lige op til nytår? Anyone?

Jeg gik tidligt i seng i går, var færdig med den mandag, drengenes far smed lige en sviner tilbage i hovedet om at han syntes mine børn var hullet og slidt klædt når de kom hos ham, og sådan noget det skal man ikke sige til mig. Så bliver jeg i den grad pissed.
Jeg ved ikke hvad han regner med når han vælger at skære mit månedlige bidrag ned med 2300 kr. om måneden, fede idiot. #NåMenFuckHamJegVedDeGårOrdentligtKlædt

Men jeg har virkelig ikke lyst til at gå ind i det nye år, sur, pga. af ham, så ud til højre lige over i pytkassen.

Apropos det at gå ind i det nye år, der til følger der altså altid nogle nytårsforsæt med..

Her er mine...:
  1. Jeg vil endnu et år forsøge at være en mere nærværende mor overfor ungerne
  2. Jeg håber at 2015 bliver et godt år for parforholdet. Hvis man kan sige det uden at være en tand for corny, så vil jeg passe og pleje det.
  3. I 2015 skal jeg have styr på økonomien og få banket gæld af. Meget lidt sjovt, men meget rart i sidste ende.
  4. Jeg vil endnu engang forsøge mig med at passe bedre på mig selv, komme tidligere i seng og spise efter hvad min krop har brug for. 



    Jeg drømmer om....: 
    • at kysse og holde endnu mere i hånd i 2015.
    • at få en lillebitte hund i 2015. 
    • at se nogle flere storbyer med kæresten. (Jeg ved at Berlin venter til sommer, for det fik jeg i julegave af kæresten.) Paris, står stadig højt på listen. 
    • vores fælles børn mødes og "kan" sammen.
    • at sommeren bliver skøn og varm, med masser af grill og hygge i haven.


    Knaldgodt nytår til alle jer...

    1 kommentar:

    Birgitte B sagde ...

    Godt nytår til dig og drengene søde M. Håber du får alt du ønsker i det nye år. Måske vi kunne klemme en kaffe ind? Knus