tirsdag den 30. december 2014

Bar´ tirsdag - den sidste i året.

Det er tirsdag, TV2 står for underholdningen, eller rettere sagt nyheder lige nu. Jeg har iøvrigt virkelig ikke set særlig mange nyheder i år. 

Ungerne kommer hjem i eftermiddag, jeg har tusinde af ting jeg skal nå inden, første punkt er Budget-tjekning, så det er det min morgen er fordrevet med efter at have været oppe alt for tidligt og sende kæresten på job og selv være kørt hjem. Ret kedeligt, og deprimerende. 

Næste 100 punkter er drengenes værelse, det ligner der er sprunget en bombe derinde, noget med noget nyt sengetøj, støvsugning, og så skal der rykkes lidt rundt. 

Så mangler jeg bare resten af hjemmet, indkøb (Nemlig din skid, alle dine tider er udsolgt.) vasketøj og et smut på losseren. Orker bare ikke. 
 
Tænker I i nytårsforsæt? Eller er det bare lort?

Jeg gør altid, jeg er ikke helt færdig med dem endnu... Sjældent gør jeg noget ved dem, hvilket egentlig er latterligt, for hvorfor give sig selv endnu mere pres over ting man stiller op for sig selv og ikke gør noget ved.. Tradition måske? 

Tid til te og så drengenes værelse... 

                                                    
                                                         God sidste tirsdag i 2014

Ingen kommentarer: