tirsdag den 30. december 2014

Året der gik..

Jeg bliver sgu altid så sentimental eller aaaaarrhh, nostalgisk når endnu et år er gået.

Det har været et fint år på godt og ondt.

Jeg blev raskmeldt i starten af året - skiftede afdeling - fandt en der gør mig glad - skiftede kreds - fandt ud af hvad det vil sige når man er deleforældre på godt og ondt - og i det nye år venter endnu flere spændende udfordringer på arbejdet, på kærlighedsfronten og helt sikkert med drengens far.



Jeg passer stadig på mig selv ifht. at jeg ikke skal ende der hvor jeg var i 2013, jeg kan nogle gange mærke det, og så må jeg sadle om.

Dét at møde ham der filejsen, det var ikke noget jeg havde set komme, eller... Jeg havde givet mig selv hånd på at jeg på ingen mulig måde gad at have noget med det andet køn at gøre det næste års tid (tilbage i oktober 2013). Heldigvis er det der kærlighedspjat så dejligt uforudsigeligt,

Jobbet er nyere, opgaverne har jeg virkelig ikke lært endnu, men jeg knokler på. Det bliver endnu vildere i 2015, håber sgu lidt det hele kommer til at gå. (Indsæt selv smiley der tvivler lidt mens den beder en bøn) .



Jeg hilser det nye år velkommen, håber det bringer en masse godt med sig.  



Ingen kommentarer: