søndag den 9. november 2014

Postkort fra Kiel #1


Jeg har været i Tyskland med ham der, ja, jeg må vel godt kalde ham min kæreste..
Ikke det mest eksotiske sted, men vi havde en super tur. 

 På vej ned gennem DK og Tyskland, vi var først fremme kl 21:30-22:00-ish.... 

Finally there.... To fredags-flade mennesker landet på hotelværelset...

Vi fandt ret hurtigt en tank og fik fyldt vores lille køleskab op...

Corny much? Eller mest af alt bare for sjov... Ungernes natlamper medbragt til lidt hygge-belysning.

Udsigten fra værelse nr. 104, efterår i det fineste solskin.

Jeg ved ikke med jer, men jeg hader alt hvad der indebære et wc-besøg, og det er jo ikke ligefrem nemt i starten af et forhold, og jeg ved ikke om de Lasson udfordrede mig, Men sådan var wc'et altså... (Indsæt selv måbende smiley).



Mig, en glad en af slagsen, men "yndlings-wc'et" i baggrunden :-p 

Jeg kan ikke huske hvem der har den her sætning i deres reklame, men det var en af de der ferier man ikke ville hjem fra, den var for kort simpelthen.
Heldigvis kan jeg se frem til endnu en kæresteweekend i det tyske. Nogen ( og det er ikke mig) har booket os ind på hotel i Hamburg, så Freitag ses vi igen. 


1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Åh det lyder super hyggeligt med de små 'get-aways'. Og hvis du har det stramt med det der toilet, så vil jeg ikke anbefale Bella Sky ;-)