fredag den 10. oktober 2014

Siden sidst..

Endelig fredag. Iøvrigt min weekend.
Weekenden står på fødselsdag og svømning. Vi lægger bar' lige ud med at køre ud og lufte hende hunden. 


Drengene har været i skoven hele ugen, og idag var sidste dag. Back to normal. Og fredags-slik. 

Jeg ville være en stor fed løgner hvis jeg sagde at vi bare har fedet den siden sidst. Dét har vi altså ik. Jo lidt, men hverdagen er bar lige lidt presset. 


Hunden og jeg så Hush Puppy. 
Ingen af os så den sådan rigtig færdigt. 


Vi fik bobler på jobbet i anledning af indvielsen af vores nye center. 


Jeg har været i IKEA, med ham der. Og vi fulgtes sgu da ud sammen. Har man så klaret "testen"? 


Vi fik boller til morgenmad... Tak AMO for den fine bageblanding.


Jeg var ude og ose, just for the fun of it.


Jeg er blevet forelsket... I mit ny-indkøbte Apple-tv.


Sidst, men bestemt ikke mindst, så mødte jeg FCK bussen, (det eneste rigtige hold) på vej op på Vestegnen. #ligegyldiginfo #vigtigviden

Ingen kommentarer: