tirsdag den 16. september 2014

Får I fisk nok?

Efter drengene er flyttet i nu børnehave er der kommet nye boller på suppen.
Selvfølgelig en masse positivt, da der jo var en grund til at jeg ønskede de skulle gå et andet sted. 

Men der er kommet en ny opgave til mig. 
MADPAKKE-SMØRING. Gisp!!!!


Men indtil videre går det faktisk ret godt. Det kan være lidt svært med kreativiteten fordi det jo helst gerne skal være noget som begge børn gider, sundt og spændende og de er faktisk utrolig lidt enige.

Men det lykkedes.

Jeg elskede selv, da jeg var barn at der var nogle spændende madder i madkassen, og ikke mindst snacks. Det var der bare alt for sjældent.


Herhjemme kører jeg så på med ostehaps/gulerod/tomat/agurk/figenstænger/minideller/pølser ol. 

Seneste kærkomne tilføjelse i den katagori er FISKEHAPS. De er altså ret søde, og på bonuskontoen hjælper det os i mål med at nå den daglige fisk som jeg slet ikke er god nok til at hælde i os.
Drengene kan ret godt lide dem, hvilket jeg er lidt overrasket over. For da jeg selv åbnede en blev jeg lidt i tvivl om det egentlig var en fiskedelle eller hvad pokker det var. (Indsæt selv smiley skraldgriner).
Så Thumbs up herfra. 


Får I fisk nok? Og hvad spiser i? Det er et ukendt land herhjemme. 

Men da jeg blev spurgt om jeg ville "prøvekøre" en kasse fra Bornholms med fiskepålæg, sagde jeg naturligvis JA TAK. For det er fedt på den måde at prøve noget man ikke kender. 

Dette efterår, og ja vinter vil jeg prøve at tænke lidt ud af boksen, mine drenge er heldigvis ikke kræsne eller specielt bange for at prøve nyt. 


          ***** Sponsoret indlæg*****





4 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Er det meningen, at man skal smøre de der fisk ud på brød, eller bare spise dem direkte fra tuben/emballagen?

Anonym sagde ...

God ide at lægge ud med at informere om at det er et sponsoreret indlæg.

Anja sagde ...

Ja, hvordan spises de fiskehapsere?
Jeg bruger som regel makrel på tube og torskerogn i madpakken. Og rejer i en bøtte ved siden af (de er ellers for våde).

Københavnerhjerte. sagde ...

Man åbner bare selve indpakningen op, og så ligger der sådan en fiskefidus inden i. Jeg troee først at det var råt fars, så man måske skulle smide det på panden :-p Tak til GOOGLE.

Mine drenge spiser dem med ske i BH, det er lidt lissom noget hårdt fiskefars.