søndag den 24. august 2014

Postkort fra Bahia Feliz #6

Jep, på den igen.

Altså tiden rinder ud hernede, og det er jeg altså ikke meget for. Jeg er simpelthen ikke klar til kolde DK allerede. 

Jeg har sådan set næsten pakket alt ned igen, just for the fun of it, eller noget.

Idag har vi slænget os ved poolen siden 10:30 og tøffede hjem kl 17:30, ungerne har været i Bamseklub, spist, drukket og shoppet en lille bitte smule. 
Lige til at overskue. 

Klokken er nu 00:50 kanarie-tid, og jeg sidder og lytter til bølgerne der knalder ind mod bredden 50 m. fra vores terrasse. 
Ungerne snorksover, eller resten af huset gør. Jeg følger trop om 5 min.

Billeder skal I ikke snydes for...:













Imorgen er sidste hele dag, og den skal indtages, nydes og virkelig bruges. 

Mandag flyver vi hjem, med solen i håndbagagen. 














2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Hvert billede emmer bare af hygge og herlig stemning, det ser skønt skønt ud!

- Anne

Københavnerhjerte. sagde ...

Det var os bare en dejlig tur..

Sidder lige og kigger lidt på dem, og savner helt stedet. Utroligt så hurtigt man falder tilbage i hverdagen :-(