fredag den 22. august 2014

Postkort fra Bahia Feliz #4

Greetings fra Bahia Feliz

En varm torsdag, en hælves masse sol, stadig røde baller (sig mig engang, hvornår går det væk?), mad, sodavand og trætte børn. 

Ingen ballade med poolhåndklæder at skrive hjem om, stadig skøre englændere over det hele, egentlig kun krydret med lidt snotnæser (mest ungerne).

Guuuuud jo, vi (mig) har skrevet postkort, og ungerne været i Bamseklub. 

Det er ikke sidste gang vi skal herned, det har jeg allerede bestemt. Vi har ren optur på den konto. Overvejer at tage hjem og booke næste ferie hertil, men måske man lige skulle få overstået jul og nytår først. 

Stemningsståhej fra os til jer...: 










Imorgen er det fredag, og mon ikke vi suger al næring ud af den dag os? 

Ps: Kan man mon komme på afvænning efter en All Inclusive ferie? - tror faktisk det er lidt en nødvendighed. 











1 kommentar:

Anja sagde ...

Hvor ser det bare skønt ud - det er min drøm, at tage mine to med på ferie engang :)