torsdag den 21. august 2014

Postkort fra Bahia Feliz #3

Endnu en dag i Paradis overstået, to røde baller rigere, og en lukket børnepool.

Det har været varmt idag, og ret vindstille, hvilket har været helt ok. Kokusolien blevet taget i brug. Og interval-farvning skudt igang. 

Børnene er altså pjattet med det vand-hejs her. Hvis de fik deres vilje var vi i poolen heeeeele dagen. 

Ligenu er klokken 23:30 Canaria-tid, den anden mor er skredet i seng og jeg tager mig mod til at gå i seng. Noget med en kæmpe kakkelak igår i vores soveværelse og en (læs:mig) sov på sofaen med lyset tændt. Jeg er satme ikke fan af det skidt. 

Vi fandt stranden idag, eller bevægede os ned på den. Da cabana-boyen krævede 6€ for to stole, trissede vi op i de andre solstole. Det er da røveri ved højlys dag.

Idag har jeg gjort mig den erfaring at briter er et skørt folkefærd. Som i at de har de mest vanvittige arrangementer hele dagen lang, nannies og underholdning all day long.
Idag brillerede de voksne som små, med poolgymnastik hvor Captain America i fuld vigør ledte an. WTF!!!!!

Det var os dagen hvor bamseklubben var lukket, så imorgen ryger drengene afsted igen, hvis de syntes det er en fin ide igen. 

Udover det, så spiser vi ret meget, og det der kulhydrats-helvede vi svøber rundt i gør det jo ikke så godt for undertegnet. Lidt rundere og fyldigere returnere vi sgu nok. Damn it... 

Stemningsbillede følger...:










Ps: Sørger I ikke lige for at det gode vejr er der når vi kommer hjem? Det der regn er jo skidegodt for hæk og græs, men det står ikke særlig super til den kulør vi er ved at lave. ;-p 







Ingen kommentarer: