torsdag den 21. august 2014

Pool-hierki....

Jeg tror der findes en hemmelig solstols-mafia, eller jeg ved at der gør.

Der findes tilsyneladende også faste pladser ved en pool. Ja, se.. Det erfarede vi idag.. 

Hvis ikke I helt aner hvad jeg snakker om (fair nok egentlig) så er det dem som rykker ens håndklæder når man har lagt sine på sin stol ved poolen. (Indsæt selv knytter-smiley her)

De var så typen der muligvis blev lidt pissed over at jeg havde rykket alle deres stole helt sammen sådan at de ikke kunne træde ned i mellem dem. (Hævnen er sød)

De kom kl 12... Vimsede lidt rundt... Gik igen kl. 13:30... Vimsede ind og spiste... Drak lidt øl (Naturligvis briter)... Hang ud ved en anden pool (stadig med deres håndklæder på 4 solstole, VORES solstole) for at tage sine håndklæder med sig kl.15.... 

Er det bare mig der, udover at have for meget tid til at bicthe over dem, syntes at de var bare lidt flabede??? 



2 kommentarer:

Gitte Kjærgaard sagde ...

I diverse spøg og skæmt butikker kan man købe en kunstig bæ og en kunstig brækklat. Læg sådan en ved hver af jeres håndklæder.

Alternativt så blæser der nogle gange friske vinde på tværs af poolen. Den napper håndklæder med. De kan lande i poolen eller i en hæk.

Eller gør som min veninde - indlevér håndklæderne i lost & found i resortet. De var jo tydeligvis blevet glemt.

Det plejer ellers at være tyskere, der reserverer stole med håndklæder før solopgang.
De har mødt deres overmand; min mand slog dem. Klokken 1 (!!)vågnede han og gik ned og reserverede stole med vores håndklæder :D

Gitte K

Birgitte B sagde ...

Åh de findes alle steder. Det kan ikke bringe mit pis i kog... finder bare et andet sted ;-)