lørdag den 2. august 2014

Om at være her lidt igen.

Nogen gange flyver tiden bare mere afsted end andre. Tror altså det er der jeg er lige nu.

Al tid er reserveret og også lidt brugt på forhånd. Ikke den bedste cocktail ovenpå en sygemelding, så jeg passer lidt på mig selv på samme tid.

Sommeren er fløjet afsted, jeg har været fraværende af forskellige årsager, måske mangler jeg tid og lyst. Måske er der andre ting der optager en. 
På den måde er det lidt underligt.

Begge drenge sover til middag lige nu, og derfor ro og tid til at få skrevet lidt herinde. Ved bare ikke lige hvor jeg skal starte og slutte. 




2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Så længe du har det godt søde ;) og nu venter nyt arbejde og ferie forude. Knus

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg har det rigtig godt, meget glad.

Ja, det nye job startede jeg på i fredags.. Bli´r godt nok spændende.

KNUS