søndag den 3. august 2014

Nye græsgange - eller ja, job.

Jeg er flyttet. Nu kun arbejdsmæssigt, men det er stadig stort.

Jeg er altså en københavner-pige, men som landet ligger lige nu, så er jeg nu sådan en der er ansat på Vestegnen. 

Vi havde alle første dag igår, hvilket er noget vi har kigget frem på med gru og spænding. 
Men det gik godt, det gjorde det altså. 



Jeg håber det bliver sådan rigtig godt fremadrettet, og vi ikke går til i den kvindelejr jeg/vi lidt er endt i. 

På mandag lurer den der fremtid lidt mere, på fuldtid igen og fuld knald på hverdagen.



4 kommentarer:

Cille sagde ...

Hvad laver du på dit job? Bare af ren nysgerrighed :-)... Knus

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg sidder som sagsbehandler i Automatisk Trafik Kontrol, du ved dem med de fine billeder man kan få hvis man har været lidt for begejstret for fart. :-p

Det hele er lige blevet samlet for sjælland på Vestegnen, så spritny arbejdsplads til mig.

Knus

Drengemor sagde ...

Og hvor spændende - tillykke med det, håber det bliver godt :)

Cille sagde ...

Åh så det er dig der har sendt mig brev ;-).... Hmmmf. Men alligevel held og lykke i nye funktion.