mandag den 7. juli 2014

Mandag.

Mandag er en overstået skid, noget med at glemme pølsehorn i ovnen (men de kan stadig spises, jeg har da hapset 3 til aftensmad.)

Jeg fik også kreeret nogle fiskedunser, som børnene ikke gad spise.
(På den måde er det fedt at sidde søndag og lave en formidabel madplan, og så starter de ud på denne måde..) Men hva´ fan. Jeg gider jo heller ikke selv spise noget.
Klokken nærmer sig 22:00, og jeg overvejer simpelthen at gå i seng, hvilket ikke ligner mig. Men jeg har læst alle Nynne bøger, ihvertfald de tre jeg har herhjemme, og ja, hvad så nu, gider ihvertfald ikke gå i gang med de to krimier jeg skal have læst inden den 26 juli.

Men jeg burde også klaske en salat sammen, man skal og bør jo spise. Og hvis jeg så laver den uden kylling som først skal steges, så tager det jo ikke så lang tid. Måske skulle man os bare få smidt den omgang parteret kylling på den pande der.

Jeg er iøvrigt begyndt at rense fjæs hver morgen og aften, og ligner efterhånden en teenager igen. Dét var jo så ikke lige planen.. Men eg bliver ved, det er sikkert godt for et eller andet.

Min lille uges ferie er iøvrigt forbi, ungerne er hjemme igen i fuld firspring, og nu jinxer jeg sikkert det hele, men de har faktisk leget skidegodt sammen, også sloges lidt, men skal det ikke være sådan? Det tror jeg, især på en mandag.

Nå,  men det var den frokost, og seng der kaldte..

1 kommentar:

Cille sagde ...

hejsa - så blev du helt stille. Travlt tilbage på arbejde?