onsdag den 2. juli 2014

1200, det bliver nok ikke idag alligevel.

Det hele skrider lidt de her dage, måske hjernen oprigtigt er gået på ferie.

Har virkelig ikke styr på alt det der mad, og spis 1200 kcal og tab dig af helvedes til.

Imorgen, IMORGEN.

Til gengæld har jeg gjort rent, og ryddet op, smidt ting til salg. Dét er sgu da os noget.

Og fortvivl ej Blogland, jeg har sørget for at Nemlig kommer med mad til mig imorgen, af den sunde slags, og så tager jeg revanche. Indtil da, så vil jeg bestille en stor fed pizza og starte Netflix, og tage en slapper inden den står på kaffe hos veninde når hendes datter sover.

Hvorfor skal pizza smage så godt, og være så usundt?  Nå, men ja, det ved jeg jo godt.

Udover det er min børnefrie ferie startet, de er nemlig hos deres far, og jeg har hele 5 dage uden job og børn. FEDT! På min første solo-dag har jeg indtil videre drukket 4 Mælk m. kaffe, spist 4 lakridser og drukket et glas cola zero.. Sundt og nærende? Not so much. Forklarer måske også den stride halsbrand jeg trutter rundt med.


2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Åh sådan kan jeg også have det de dage hvor ungerne er hos deres far og jeg er hjemme. Man får bare ikke spist ordentligt ;)

Københavnerhjerte. sagde ...

Nej, vel..
Gider sjældent at kokkere når man er sig selv.
Ville selvfølgelig have været lidt nemmere hvis der rent faktisk havde været mad i køleskabet.

:-p