tirsdag den 1. juli 2014

1-0 til hverdagen.

Småkage, der pakkede jeg nok jordens mest latterlige madpakke til drengene..

Hvem opdager at jeg har brugt flydende Becel til spegepølsemadderne?  - Forhåbentlig ingen.

Og den der laksemos af en omgang smørbart pålæg, og makrelhørmeren, kommer de vel ikke til at hade mig for? - I så fald UNDSKYLD drenge. Men det var hvad der var, spicet op med en rundom leverdreng med rødbeder, og boller med ost og kalkun.
For at råde bod på det måltid jeg ved de skal have imorgen, er jeg i gang med at lave kyllingelår de får med i madpakken, og har smidt figenstænger og ostehaps i kassen.

Jeg prøver at retfærdiggøre det med at de skal hjem til deres far imorgen, og at jeg jo ikke spiser pålæg. (Næh, stik mig en nr. 6 m. chili. Store fjols!!)

Måske jeg skulle smide en lille lap i deres madkasser hvor der står jeg elsker dem, og UNDSKYLD.


Ingen kommentarer: