torsdag den 12. juni 2014

Tabt mit hjerte...



Man skal nok lade være med at sidde og hælde sit følelsesliv ud over bloggen, men jeg er ligeglad. 

Reality bites. 

Ham der gjorde mig glad, og har gjort det de sidste måneder, har valgt at trække stikket. 
Uden forvarsel. 

Livet er en kælling på den måde. 
Men man kan samtidig sige, at det er det jeg er vant til. 
Jeg har været her før, mange gange. 

Jeg troede egentligt at jeg havde vundet, og at det var min tur til at være lykkelig. 

Men der kan man bare se. 

Hvis der dog bare var en reel grund, men den må jeg være foruden.

Heldigvis er der opfundet rødvin og ciders. 
Desværre har det ingen effekt på mig, på trods af at jeg har glemt at spise i et døgns tid. 

Kærlighed er og bliver noget lort. 
Jeg giver op på den front, ihvertfald for nu. 


2 kommentarer:

Drengemor sagde ...

Det er jeg oprigtigt talt virkelig ked af at høre! Søde dig... sender mange tanker og kram <3

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Det er jeg ked af at høre, sender dig tanker og krammer