tirsdag den 3. juni 2014

Sådan er der så meget.

I tidernes morgen luftede jeg mine spekulationer vedr. at skulle ungerne ud af deres vante omgivelser i den børnehave de gik i, og skifte til en anden og bedre.

Vi er nu på den anden side, som i at vi har sagt farvel til den gamle børnehave og de er startet i den nye.

Det er anden dage idag og de har været der alene fra 8-12. Og de var mega-seje, hvis man kan skrive det uden at lyde som en gammel teenager.. Der har ingen problemer været, de har leget, spist og leget lidt mere.

Imorgen tager vi endnu en dag.



I bagklogskaben kan jeg se at mine bekymringer er blevet gjort til skamme. Eller, altså de har taget det hele så godt. Ingen gråd, ingen ting.

De er nu endt i børnehave med rigtig mange drenge at tumle og lege med, søde og rare pædagoger der virker til at have lyst til at lave deres job.

Men mon ikke jeg kommer med en opdatering om noget tid, lad os se om tingene er ligeså lyserøde.

Ps: Jeg er nu med i klubben over dem der skal lave madpakker, det er faktisk ikke det fedeste i hele verden. Men indtil videre går det. (Har jo også kun lavet 1 indtil videre).

Ingen kommentarer: