tirsdag den 17. juni 2014

Puppylove?

Så kom dagen hvor lysten til at få en lille hundehvalp indtrådte.

 

Ej, det er en stor fed løgn, den har jeg haft længe.
Især efter manden der rev hjertet mit ud, købte en lækker lille hund, så har jeg haft lyst. Men den er blevet endnu større efter det gik op for mig at jeg ikke kommer til at få styret det behov, gennem min lille bas, eftersom vi (manden og jeg) ikke er i hinandens liv mere.

Kan man få en hund, når man er mig?

Kan jeg byde den det gode hundeliv?

Det skal jo ikke være lige nu hvis det er, men i fremtiden, snarligt-ish.

Hvordan træffer man den beslutning?

Det er selvfølgelig ikke en man lige træffer over night, men den er ikke færdigtænkt.



1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Der findes vist nogle 'gode råd inden du får hund' eller 'er du parat til husdyr' på nettet. Jeg ville prøve Google ;-)