torsdag den 26. juni 2014

Nye tider - snart.

Som jeg luftede lidt igår, så skal der til at ske en del hen over sommeren, inden den står på ferie til Gran Canaria.

Sagen er den at jeg skal skifte job, eller måske nærmere politikreds. Som det er nu er jeg ansat i Københavns Politi, en ganske særlig kreds, om jeg ikke er meget for at rejse væk fra.
Men den 1. august, starter jeg hos Vestegnens Politi. Bum. Det er ikke med min gode vilje, men nogen i Rigspolitiet syntes at centralisering er vejen frem, så nyt center er stablet på benene.

Jeg er meget spændt på hvordan det bliver, ikke mindst at starte i en ny kreds, men samtidig på en kvindedommineret arbejdsplads og manglede politi-familie kultur. Det sidste er det jeg er mest bekymret for, for hånden på hjertet, det er sgu´ikke lønnen man møder ind på job for. Det er alt det andet.

Alt andet end lige, så er der nye boller på suppen. Slut med turen ind til KBH, nu afsted mod Høje Taastrup.

Btw.. Stillingen er fuldtid, hvilket er lidt skræmmende eftersom jeg ikke er oppe på fuldtid endnu, så jeg bruger de sidste uger på at køre mig selv og familielivet i stilling til endnu mindre tid på kontoen.




2 kommentarer:

Drengemor sagde ...

Nu spørger jeg måske dumt... men er du politibetjent? :O

Københavnerhjerte. sagde ...

Hehe, jeg er ikke politier, men administrativ hos politiet :-)