tirsdag den 17. juni 2014

Mandags grimme søster?

Så er vi igang, med ugen altså.

Tirsdag it is...

Jeg skal som en hver anden forældre over og hente unger meget snart. Skal bare lige trække vejret og lade op, hovedet banker idag.
Måske det er det tårnhøj blodtryk som jeg er udstyret med. Har iøvrigt fået to måneder til at få styr på skidtet, ellers ryger jeg på medicin. Gisp!!!

Det er sidste aftenen med ungerne, imorgen henter deres far dem og jeg er børnefri igen igen. Hvor meget jeg end nyder det, så er det altså virkelig rart at have noget at tage sig til, når nu hjernen kværner derud af.
Jeg har heldigvis tonsvis af bøger (læs: 3) som jeg kan kaste mig over, og netflix er jo heller ikke værst. Nogle aftaler lurer i ugen, med sød veninde. Lige hvad jeg trænger til iøvrigt...

Jeg tog iøvrigt hundetesten ifht mit seneste indlæg, tak Birgitte_B - og jeg er der næsten, klar altså. Men tror ikke det bliver nu at vi skal føje en hund til husholdningen.. Der er mere lort på styret, end styr på lortet.

Bortset fra det, ved ikke om det bare er mig, men min facebook  boomer med 3 positive ting - indlæg, hvilket i sig selv er lidt belastende når man render rundt og skummer som en anden bitterf...., og samtidig er lidt ked i betrækket ! Men ikke desto mindre, så smider jeg lige mine herinde, bare idag. Fordi jeg har optur, over nogle småting.

1.: Det er altså rigtig fedt at hive en kæmpe Ikea pose ud af skabet om morgenen og finde en bunke tøj man rent faktisk kan passe igen. (Hurra for vægttab - and Hello New Me).

2.. At jeg har en mulig udsigt til at ungerne skal lege med nabobarnet og nok spiser derinde.. (Det i sig selv er fedt, for de hygger sig, og bonus er jeg slipper for den der aftensmad.)

3. At solen banker ned og varmer mit luksuslegeme, selvom jeg overvejer at rykke ind i skyggen igen. (En computer har det med at blive brandvarm i 30 graders varme...)

Skal I se med når Brasilien og Mexico tonser sammen i aften? - Jeg vover pelsen og håber at kampen er noget mere spændende end den i aftes.. (Jeg gættede da i øvrigt helt forkert... Vil det så sige at man har held i kærlighed?)

Adjø´... Off I go... 

2 kommentarer:

Rikke Mosekjær sagde ...

Puuuh, føler med dig, ondt i hjertet og sjælen er ikke rart.
Håber du snart aner lyset for enden af tunnellen, som altid synes uendeligt langt væk, når man står i møddingen, men uanset hvad så sukker det op sprække for sprække, indtil du en dag står badet i lys��.

Københavnerhjerte. sagde ...

Hej Rikke..

Tak for din besked herinde...

Det lukker stile og roligt op, men nager stadig. Fatter stadig intet, men det er heller ikke sikkert at det er mening at jeg overhovedet skal det.. :-)
Og jeg er helt enig, det er bare aldrig fedt. Man gør det igen og igen, for når det kilder i maven er det jo det hele værd. Man glemmer det bare så hurtigt.

Ha´ en dejlig aften...