onsdag den 25. juni 2014

iPhone 5S

Tingene har det med at ske på en og samme tid, ja altså de tekniske ting.

Både computer og telefon er efterhånden noget trætte. Hvis jeg skal rose mig selv, og det skal man jo, så har min iPhone 4 holdt i 2,5 år uden at få smadret skærmen på trods af mange fald på gulvet.
Dét i sig selv er sgu da en præstation.

Men nu skulle det være, jeg har nemlig bestilt en ny telefon, og lige nu ligger den og venter på posthuset.
Hente, hente, hente imorgen.
Tænk sig at man kan undersøge det man skal lynhurtigt, og ikke vente minutter inden skidtet lissom får tænkt færdigt.
Ved godt der er sultne børn i Afrika, og kan vi ikke snart få vendt det iøvrigt. Men altså, jeg glæder mig til at få ny telefon mellem hænderne.

Bare sådan en lille bonus-info på en onsdag... 

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Åh, tillykke med den... er lidt misundelig :-)

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Misundelse.dk ;) tillykke med den - sig lige hvor lækker den er når du har testet den lidt. God fornøjelse med at hente den. Kh

Københavnerhjerte. sagde ...

Den er altså lidt fin, har købt et rigtig fint cover, noget der glimtre, skrev ravnen.