lørdag den 21. juni 2014

Hej lørdag....

Kender I det at man sidder tilbage og syntes at det egentlig var en omgang rod man fik skrevet på bloggen dagen før? - Hvis ikke, dejligt for dig.
Jeg lader det nu være alligevel, men få styr på dit rodede hoved kvindemenneske. 




Fredagen gik med arbejde, masser af tekniske udfordringer, shoppetur og mad med kollega, massiv hovedpine, en lang lur i fosterstilling, lakridspiber og twix..

Måske erkendelse også burde stå i rækkefølgen, erkendelse af at jeg ikke forstår så meget stadig i forhold til ham der, I ved nok. Jo, jeg forstår, min logik forstår, men resten, not so much.
Jeg køre rundt i måder at håndtere det på, stay away - do more, men hvordan, eller hvorfor...

Der findes ingen opskrift, og lige nu er jeg efterhånden ret sikker på at alt er spildt. Så jeg kigger fremad og prøver at lægge låg på savnet og følelserne der i den grad rumstere indeni.

Var forbi hende der koster kassen forleden, og hendes budskab var tydeligt, bøjet lidt i neon.. "Videre..." mere behøver jeg vist ikke at skrive.. Det gav da stof til eftertanke, og måske er det det eneste rigtige.

Idag, skal jeg ses med min skønne veninde H, dag uden børn, og jeg glæder mig virkelig. Elsker hendes selskab, vores grin, og hygger mig altid i hendes selskab. Så hvis du læser dette H, så tak fordi at du er dig, og at vi fandt hinanden for to års tid siden. Det gør mig inderligt glad at du kan rumme mig og mit kaos, du gider lytte og komme med input, at du er der for mig. Jeg håber at jeg kan være bare en mindst ligeså god veninde for dig, ellers må du banke mig i hovedet. Jeg glæder mig til vores ferie...

Imorgen kommer ungerne hjem igen, og hverdagen venter. Jeg glæder mig til at få dem hjem, har undværet dem virkelig meget her på det sidste, og haft uhyggelig meget tid til at være ked, såret, vred og haft tankemylder. På den måde er børn skide gode til at holde en i skindet og sørge for man er beskæftiget.

Ingen kommentarer: