fredag den 27. juni 2014

Første ferie skudt i gang...

Jeg har ferie, eller vi har ferie.. Det har jeg egentlig gået og småglemt lidt, men det gik op for mig igen i formiddags.

Måske der bliver lidt mere tid til at passe bloggen lidt mere, måske det modsatte.

Jeg har drengene hjemme fra BH indtil onsdag morgen, vi har en del på programmet, noget med en lillebror og noget vognkørsel, noget med noget marked med deres far, overvejer lidt Sommerland Sjælland, bilen skal til service, og så er de dage vist os gået.

Jeg har så selv resten af ugen, uden børn da de skal til deres far.
Jeg overvejer lidt at pakke en taske og kører til det jyske, bare fordi jeg kan, men jeg kunne egentlig også godt bruge lidt tid herhjemme, få styr på skidtet frem for den anden vej rundt.

Vi startede mini-ferien med at lege med nabo-drengen, fredags-slik og Ninjago. Jeg har en date med Netflix, og pizzamanden, tænker jeg. Fredag er altid ekstra hård.

Om noget der minder om 50 dage-ish, starter den rigtige rigtige ferie.. Afrejse til Bahia Feliz, og vi render alle og rå-glæder os i stor stil.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Lyder til I har skønne planer! God ferie.

- Anne

Københavnerhjerte. sagde ...

Tak tak..