søndag den 22. juni 2014

Farvel weekend.

Åh søndag, din velkendte støder.

Weekenden har været ok. Har savnet, og haft lidt ondt i maven af det, men det har været ok.



Jeg fik flyttet alle mine ting fra vores fælles hjem på Nørrebro. Tidligere nævnte fantastiske veninde H hjalp, og det gik lynhurtigt. Ned i hendes bil som er noget større end min lille Citigo.

Vi fik snakket, grint, spist og vendt alt det alvorlige der også er mellem grinene.

Idag kom drengene hjem fra sommerhus, farmor og farfar havde haft dem med. Det er altid lidt en kold klud at vende tilbage og være mor ovenpå en masse fridage. Men jeg fik holdt fast i rutinerne, smurt madpakker og fikset det pulled pork vi skal have til aftensmad imorgen, måske. Havde et kort sekund gemt at jeg har fri imorgen, så jeg gik fluks i gang klokken 21 med at lave min madpakke. Doooh.

Imorgen har jeg nemlig taget en feriedag, 2 x lægebesøg og en lillebror der bliver student. Hans historie er der ikke mange der kender, men hold nu kæft jeg er stolt af ham, ovenpå alt det han er blevet budt af vores elendige far og uden at kunne huske vores mor.
Jeg glæder mig til at se ham få huen på, og vide at han er godt og fornuftigt på vej ud i verden som elev ved en ejendomsmægler.

Der er iøvrigt noget med en heks og noget bål imorgen, og vi er så heldige at have en aftale med H og hendes datter. Nu må vi se hvad det ender med, om bålet bliver noget vi begiver os ud i, eller vi må nøjes med et stearinlys.

Ny uge truer, sidste inden lidt ferie i første omgang.

Ingen kommentarer: