søndag den 1. juni 2014

Det er alligevel noget tid siden.

JEG ER HER STADIG.
Men det er muligt at alle I andre er væk.

Jeg har ikke været herinde siden start april, det er alligevel os noget tid.. 

Jeg ved ikke hvorfor, eller jo det gør jeg nok. 
Måske har der været andre ting og muligvis også mennesker der har taget min tid. 
Jeg har ikke rigtig haft så meget på hjertet, måske bare galpet det ud andre steder. 

Men jeg kigger ind igen og der om jeg kan genoplive dyret, eller om den er evigt begravet. 

Der er sket meget siden sidst. 

Ungerne starter i ny børnehave i morgen, 
Moderen skal starte op i ny politikreds til august
Og en hulens masse andet. 

Nu sidder jeg så  her.


Fremtiden ser skøn ud, jeg ar det godt, kæmper stadig for at komme op i fuld tid, men dog godt. 

Mon Bloglovin husker mit login. 
I´ll give it a go. 

4 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Håber du er 'back for good' :-)

Cille sagde ...

Velkommen tilbage...

Drengemor sagde ...

Når man har dig på Bloglovin', så popper du jo heldigvis bare op, når der er nyt :) Håber, det kommer til at gå godt med alt det nye, I skal i gang med allesammen. Tanker til jer!

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Jeg håber du er tilbag sådan rigtigt, jeg har savnet dine skriverier. Tillykke med alt det nye og også et kæmpe held og lykke med det hele :)