onsdag den 25. juni 2014

54 dage

til afrejse.. Men hvem tæller...



Jeg gælder mig som et lille barn, ikke mindst for min egen skyld, men også for at give drengene den oplevelse med. Flyver, swimmingpool non-stop, alt.

Det er os med en bævrende stemme midt i det hele, for jeg er skide nervøs for hvordan det skal gå med at være alene på farten, flyve med dem osv. Jeg rejser jo naturligvis veninden med og hendes datter, men alligevel.

Vi har dog besluttet at det nok skal gå helt fint, om ikke andet kommer det jo til at gå den den ene eller den anden måde.

Inden vi når til afrejsen, skal jeg dog liiiige have overstået en masse ting, eller én stor ting ihvertfald. Men mere om det.

Nogen gode fifs til at rejse med 4 årige, hvis man selv har et meget lille temperament og meget lidt kan lide at ting ikke går som man havde forudset?

Altså bortset for det åbenlyse med at jeg skal tælle til 10, være nærværende osv. Dét ved jeg godt. 

Ingen kommentarer: