mandag den 24. marts 2014

Weekenden - i billeder

På en mandag behøver man mest af alt lidt at kigge på uden for meget tekst. 
Det bilder jeg ihvertfald mig selv ind. 


Shopping nåede vi lørdag, manglede en bluse til lørdagens fest. 
Jeg havde ungerne med, de opførte sig faktisk eksemplarisk. 
De havde plantet sig på gulvet i H & M, hvor de spiste en bolle og delte en vand næsten uden at komme op at slås.. 
Alt det der skete inden, det behøver vi ikke nævne, vel? 


Afsted kom jeg, søde Anne fra min online mødregruppe på Min Mave holdt fødselsdag/housewarming. 
Vi kom fra nær og fjern. Odense var der endda kommet en fra.
Vores gruppe er helt speciel, vi har nu "kendt" hinanden i snart 5 år, gået igennem lidt af hvert, de svære øjeblikke og de glædelige. 
Nogle gange har jeg lyst til at melde mig ud, såkaldte hjerneblødning. 
Men kan helt ærligt ikke undvære damerne. 

Festen blev ikke så vild for mit vedkommende, jeg blev slået ud af en ordentlig røvfuld migrænelignende omgang hovedpine. 
Men jeg holdt da til kl. 01:00, nok mest fordi jeg skulle følges med en af pigerne hjem.
Det red mig som en mare indtil søndag kl 13 ish. Sheiße... 


Vi kom til svømning på trods af en hård start på dagen med hovedpine. 
Drengene havde vist glemt sine ører derhjemme, = et styks mor med krummet tæer i 30 min på balkonen. #banditter
Iøvrigt et fy-billede, da man ikke må tage billeder i svømmehallen, men det vil jeg blæse på da det er så ringe af man kun kan få en idé om hvad det er man kigger på.


Vi er ret store tilhængere af Google herhjemme, eller jeg er. Drengene bad mig om at Google en sild. Jeg prøvede først at overbevise dem om at de jo bare kunne kigge på deres mor. Den købte de ik. 

Så på den måde gik den jo egentlig meget hurtigt den weekend, next one coming up er børnefri weekend, og den skal bruges med min søde veninde en af dagene, hvor vi begge er børnefrie.. #Optur


Håbet I har haft en god weekend... 




Ingen kommentarer: