mandag den 3. marts 2014

Velkommen mandag, ses om en uge..

Der er et eller andet over mandag. Det er egentlig urimeligt, for mandag er jo en dag som alle andre dage, blot den mest udskældte af slagsen.

Jeg har været træt i dag, lur igår alt for sent på eftermiddagen gjorde, at jeg havde virkelig svært ved at sove. Som så resulterer i at jeg er lidt flad i dag, ikke bare mandags-flad, men lidt mere.

Mandagen idag, er grå og kedelig, og altså, indrømmet, solen gør mig bare lige lidt gladere og lidt lettere i sindet.

Mandagen, ovenpå 5 børnefrie dage er altid lidt hårdere, for nu skal man lige køres ind i mor-rollen igen. Rutiner, krav, børste tænder (Ja, børnenes), putning og nogle gange skæld ud som når man kommer til at ramme pastaen med kødsovsen.
Men jeg trøster mig selv med, at jeg har savnet dem (lidt) og glæder mig til kys og kram...

Hvis nu jeg havde været kaffe-drikker, så er jeg sikker på at mandag ville være den dag på ugen hvor jeg hældte mest indenbords. Men det er jeg ikke..

Imorgen lurer tirsdag, jeg er 100% kørt i stilling i mor-rollen igen, vi er lidt tættere på weekenden, og måske skinner solen.





Ingen kommentarer: