tirsdag den 18. marts 2014

Tema: Reality bites...Hverdagen i en børnefamilie... #1

Farvel glansbilleder - Velkommen virkelighed.

Jeg er nogle gange fyldt til randen over alle de finpolerede hjem man ser derude, derude som på IG, FB, Mødregrupper og jeg skal komme efter jer. 
Min virkelighed ser ikke sådan ud. 
Nogle gange gør den, men oftest ikke for lang tid af gangen.
Chancen er størst hvis ungerne er hos deres far, har de først været hjemme et par timer, er skaden sket.

Jeg har knipset nogle billeder på min iPhone, hurra for Apple.
Og dem spreder jeg ud over bloggen den kommende uge, på den sådan lidt trodsige måde.


Jeg når sjældent at rede sengen, eller det passer faktisk ikke helt. 
Nogle gange når jeg det hele to gange, men sagen er den at ungerne ligger og ser tegnefilm derinde, mens jeg gør mig klar om morgenen. 
Bingo, det projekt er lissom droppet. 
Det er som om at børn automatisk har en radar for "Lad-os-fucke-det-ordentlige-op".
På den måde er de rimelig meget til at regne med. 


2 kommentarer:

Familiefletninger sagde ...

Min virkelighed ser sjovt nok heller ikke sådan ud. Vi (eller nok mest mig) forsøger at rydde op i løbet af en dag, men ofte er det mission impossible indtil krapylerne er kommet i seng :-)

Birgitte B sagde ...

Man kan spørge sig selv - har det nogen betydning? Dine drenge er glade og trives og så er den vel ikke så meget længere? Rod eller ej? Men jeg forstår dig godt - jeg kan selv gå amok over rod ;-)