fredag den 21. marts 2014

Tema.. Reality Bites... Hverdagen i en børnefamilie # 4

Farvel glansbilleder - Goddag Virkelighed

Hvem behøver plads i stuen?
Hvem behøver en tørretumbler når du kan spare på strømmen og tørre dit tøj gratis?

Ikke mig.

Min stue er ret lille, og p.t. optaget af to tørrestativer, fyldt med tøj. 
Jeg burde nok tømme dem, gider bare ikke lige nu. 


Men jeg burde egentlig også vaske noget tøj, den mørke pose er jo næsten propfyldt igen 


Jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg vasker på en uge, men ca. 3 maskiner. 
Jeg har fravalgt at have en tørretumbler, jeg syntes det er for mange penge for at tørre nogle strømper m.m.,
 og så elsker jeg at tøjet kan komme ud i haven og tørre om foråret/sommeren/efteråret.
Måske er min glæde ekstra stor, fordi at jeg er ægte københavnerunge? 
Derinde var man ikke vant til at tøjet tørrede i det fri. 


Det er som om at når man har små børn, så er summen fra en vaskemaskine noget der flytter med ind i ens hjem fra day one af. 



1 kommentar:

Familiefletninger sagde ...

Med 5 børn vasker vi også rigtig meget og for at kunne følge med bruger vi også tørretumbler. Men elsker også duften af lufttørret tøj og ikke mindst sengetøj. God weekend til dig