torsdag den 20. marts 2014

Tema: Reality Bites... Hverdagen i en børnefamilie #3

Farvel glansbilleder - Goddag virkelighed.
Mange kaster ryddelige overflader ud i cyberspace, til forundring, misundelse, niveauskabende og inspiration.
Da jeg var på vej mod min sygemelding med depression og stress, var det netop det høje niveau der "hjalp" mig på vej hen mod den sygemelding.
Kravene (jeg stillede til mig selv), var på ingen måde gavnlige, kravene jeg ønskede drengene skulle passe ind under ligeså.

Sådan ser vores køkkenbord oftest ud på en mandag. 
Der hersker trætheden og de nemme løsninger. 


Nu, hvor jeg er ude på den anden side, tilbage på job og mangler de timer jeg plejer at have til mig selv. 
Ser virkeligheden anderledes ud, jeg er træt, ungerne er trætte. 
Jeg prioriterer de lette løsninger, opvasken må gerne stå til dagen efter, vasketøjet når vi nok imorgen. 
Og vigtigst af alt, jeg gør det fordi det er sådan jeg vil have det. 
Det passer ind i vores familie. 

Måske er det rod jeg har, mest af alt  bare virkeligheden for de fleste familier?
Jeg tror det.


Ingen kommentarer: