onsdag den 19. marts 2014

Tema: Reality Bites... Hverdagen i en børnefamilie... #2

Farvel glansbilleder - Goddag virkelighed
Måske nogen endda får det helt godt med sig selv, efter et indblik i vores hverdags rod.

Jeg arbejder ikke hjemme, eftersom jeg skal bruge politiets maskiner til det arbejde jeg udfører.
Men jeg gad rigtig gerne have muligheden for en hjemmearbejdsdag i ny og næ. 
Men det er en helt anden snak.

Men når jeg skriver på bloggen, notesbogen, læser en bog med opgaver til, så sidder jeg her. 
Mit lille hjørne, det er er ikke så inspirerende for mig endnu, mangler lige at få knaldet noget op på væggen og måske lidt farver her og der.
Men jeg er glad for det.


Jeg var i skrivende stund igang med at lægge alle mine billeder fra computeren på en ekstern harddisk i håb om at denne gamle sag af en computere har lidt mere gods i sig på den måde.


Ledninger, rod, gavekurv fra Lahme.dk, postits, bøger, ikeaposer med tøj som drengene er vokset ud af..
Det flyder, og lige meget hvor meget jeg rydder op, 
så mangler jeg stadig opbevaring til alle de IKEA poser herhjemme.. 
Jeg er langsomt ved at få solgt ud, men det tager tid. 

Livet i en børnefamilie, uden opbevaring...



1 kommentar:

Julia sagde ...

kender rod så godt. Faldt over vores vasketøj forleden. Ovenikøbet det rene. Kh Julia