tirsdag den 4. marts 2014

Reunited...


Drengene er hjemme igen..
Virkelig mandagstrætte, men vi havde vist alle savnet hinanden.. 
Så den stod på omkring 20% raseri-udbrud og 80% lååååve. 
Trætheden tæller ikke med..


Vi brugte eftermiddagen efter børnehave og aftensmad på langs (for nogens vedkommende) med børn ovenpå og omkring sig, Ramasjang leverede hyggen,Willas Vilde Dyr.


Min lille caaawboy 
(eller sherif hvis man går op i den lille detalje at der rent faktisk sidder en sherifstjerne på hatten)

De søde små, sov sødt da klokken slog 18:48... 

Tirsdage plejer de at ramme et nogenlunde friskhedsniveau, så mon ikke de stejler lidt mere når de skal puttes i aften..

2 kommentarer:

Familiefletninger sagde ...

Lyder rigtig hyggeligt. Kender jo lidt til harmonikaprincippet med familien der vokser ind og ud afhængig af hos hvilken forælder de er. Det lyder som om du tackler det super godt.

Københavnerhjerte. sagde ...

Harmonikaprincippet.. Skønt malende billede.

Håber jeg takler det fint, jeg nyder mine fridage hvor jeg lader op, og så er det jo altid dejligt at få de små hjem igen, som jo nærmest er vokset tre størrelser hver gang.. (Men når jeg spørger hvor gamle de er, så er de stadig kun 4 år... :-p)

God aften...