onsdag den 5. marts 2014

Molly

Der er problemer og så er der PROBLEMER.

Det her er ikke et af det største af slagsen jeg kan hive op af ærmet, bortset fra at det er noget jeg har tænkt, følt og ønsket længe.


Molly-kanin skal have et andet sted at bo. Altså, det er det jeg drømmer om. Jeg kan bare ikke finde noget sted. Indtil videre, måske.

Jeg har nu opstøvet en stald der tager kaniner ind, og kontaktet dem. Afventer blot svar fra dem.

Jeg nænner ikke at aflive kræet, for sød er hun. Men hun lugter, og jeg stresser over lugten. Stresser over at jeg ikke kan give hende masser af plads at løbe på.. Stress stress stress..
Ønsker jo kun det allerbedste for den lille skidespræller..

Så hepper I ikke lige med. Bare lidt.. Trænger til noget medgang på det område..



1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Min kollega satte sin kanin i den blå avis. Til gratis afhentning. Og havde så en samtale med dem der ville have den -. for lige at sikre, at den ville få et godt hjem.