torsdag den 6. marts 2014

Molly has left the building...

Agurketid.. Eller..

Vores lille Molly flyttede hjemmefra idag, vi kørte hende til en kanin-stald i Veksø og afleverede hende...

William blev ret ked da vi kørte derfra, men om det var træthed eller ej, det skal jeg ikke afgøre. Men taget betragtning af at han aldrig gad hende, så tror jeg mere at det var hele situationen.

Så er der mig, jeg syntes jo den lille fis var rigtig sød, og jeg har ret dårlig samvittighed over ikke at formå at få det til at spille helt. Det stressede mig, jeg hadede lugten og havde ikke tiden eller overskuddet til det. Kaniner er sgu rimelig komplekse og meget sociale.. 

Nu skal hun så være der, og på et tidspunkt finder de en ny familie til hende som forhåbentligt er gode mod hende. 

De næste par dage bliver nok lidt underlige uden hende i stuen, men jeg nyder allerede pladsen og den kanin-frie lugt. 



1 kommentar:

Frederikke sagde ...

Sådan afskeder er altid sørgmodige. Vi havde kanin før vi gk børn. Den var kun i bur, når vi ikke var hjemme og om natten. Den lærte at bruge en kattebakke (kun til tis) og du har ret; de er faktisk voldsomme sociale.