onsdag den 5. marts 2014

Jeg søger en græsmark uden naboer...

Naboskab kan være godt, men det kan sørme os være det værste bæ.
Don´t get me wrong, jeg elsker mit lille rækkehus, men der bor nogle bolig-regelrytter-nazister herude.

Scenarie:

En person har tømt et askebæger og smidt en solcreme på p-pladsen.

Vi har ingen vicevært, og skal gøre det hele selv herude, derfor pisser det os i den grad af. 

Sagen tager den drejning, at man går ud og "sikre spor" og poster billederne i vores Facebookgruppe, med opfordring til hvem der vil melde sig selv og tage ansvaret.

I tidligere kommentarer har et par stykker antydet, at de ved hvem det muligvis er, og personen har gjort det før. Bingo CASE SOLVED...

Men nej, vi er nogle af de få og særligt heldige udvalgte til at have en sær form for Kriminal Teknikere og politiinstans boende, og denne sære blanding tager det voldsomt ilde op, da jeg foreslår at man ligesom lukker og slukker tråden, i stedet for at blive ved og ved og ved.

Det resulterer i en fin anklage om, at jeg da må være en som ikke forstår reglementet herude.. 
Det er alligevel groft nok, og jeg sendte kærligt et svar tilbage. 

Sådan er det så dejligt at bo med skønne naboer..Ironi kan forekomme.. 

Hvorfor er det ok at skrive grimt om hinanden/til hinanden? Hvorfor er man så lav en person at man ikke selv kan se hvor meget man ødelægger..? Ja, jeg flover mig sgu lidt på deres vegne.

Men det er ikke første gang jeg trasker ud af den giftige gruppe, jeg ser det lidt ske igen.. 

Ingen kommentarer: