mandag den 24. marts 2014

I heart Books - Dødesporet



Jeg elsker at læse, og nogle gange kommer det til mig. 

Jeg læste Sarah's seneste bog, den fik jeg af drengene i julegave, mens W var hjemme barn-syg. Slugte den på et par timer. Den var skidegod, med masser af handling og spænding. Det eneste minus var bare at jeg nu er nødt til at vente på hun får skrevet endnu en færdig... 
Kom så Saraaaaaah..... 


Jeg er så sådan en der lige tilføjer Sarah til mit billede på IG og fortæller hende at jeg er pjattet med hendes skriverier og så svarer hun sørme. 
Har iøvrigt mødt hende IRL inde på politigården,
 hvor vi lige fik en kort sludder ved mit skrivebord og et håndtryk. :-D 

2 kommentarer:

Cille sagde ...

Hey - den er jeg lige gået igang med!!! Så kan jeg jo glæde mig.








Vitaestbella.blogspot.dk

Københavnerhjerte. sagde ...

:-) Er du kommet gennem den?