søndag den 16. marts 2014

Fredag


Nogen er på fredagsbar, andre arbejder længe, nogle helt tredje oplevede måske noget tragisk... 

Og så var der mig... og min fredag. 


Jeg brugte min fredag på at prøve at overbevise x-mand om at drengene og ham skulle komme lørdag og fjerne den udsmattede edderkop på mit køkkenrulle.

Det lykkedes bare ikke. 

Den skide edderkop, hvorfor skulle den os komme herind. Hader, hader, hader dem og jeg har indtil videre været forskånet i 2 år. Men øv øv øv, ikke mere. 
Jeg er så sådan en, der nu er skide utryg og tjekker alt. 

BTW Jeg fandt nogle nosser og i førte mig kamp-dragten og fjernede skidtet. 

Jeg brugte heldigvis ikke hele dagen på at panikke over krybet, 

Tidligere på dagen var jeg nemlig ude og drikke en kop kaffe med Birgitte_b... Det var smadderhyggeligt, lidt nervøs er man vel altid når man skal møde en man ikke kender.. 


Vi mødtes på Cafe Victoria i Hvidovre, god latte i øvrigt. 

2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det var så hyggeligt! ;-)
Jeg er ikke bange for edderkopper, så næste gang kan du invitere mig hjem, så kan jeg lige gå en omgang, hahaha...

Københavnerhjerte. sagde ...

Uhhh, jeg holder dig op på den.. Jeg er så skide bange for de klamme dyr eller det er vel nærmere kryb.. Ad ad addddd...

Og ja, jeg syntes også det var så hyggeligt, og virkelig en fin kop latte. Lang tid siden jeg har fået sådan een...