mandag den 3. marts 2014

Fine negle, eller mangel på samme..

Jeg ved ikke om det bare er mig, jeg er egentlig på vej i seng, man skal jo huske søvnen. Men da jeg ligesom kørt den indre dialog i hovedet om at fise i seng, slog det mig at jeg igen i dag ikke har nået at få lagt neglelak på.




Jeg har rent faktisk tænkt på det i små 14 dage, jeg får det simpelthen bare ikke gjort.
Hvad sker der for det? Dovenskab?


Jeg har behov for at få lak på, kan jeg mærke, hvor sindssygt det end lyder. Men nu nåede jeg det ikke, igen idag.

Utopi måske, men jeg tror at jeg sætter uret til klokken virkelig tidligt imorgen, og prøver at nå det inden ungerne vågner.


2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Jeg vil aldrig kunne nå det om morgenen. Lakken når ikke at hærde, før jeg har fået smadret den ;-) Drømmer om lak der hærder super hurtigt!

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg nåede det, endda med begge unger hjemme... Ingen ridser, forholdt mig i og hundsede kun lidt ekstra.. Kunne jo ikke hjælpe til. Men det gik..