fredag den 28. marts 2014

Beslutning truffet og TGIF...

Så blev det endelig fredag, og den børnefrie een af slagsen. Virkelig tiltrængt.

Klokken lidt i tolv er der nogen der smutter ud af vagten, for bilen skal have vinterdækkene af. Så deeet...

I denne weekend har jeg ikke de vilde planer, men glæder glæder glæder mig til lørdag hvor jeg skal være sammen med min veninde og vi er begge UDEN unger den dag.

Jesus, vi skal hygge, sladre, spise, osv..

Hvad skal I bruge weekenden på?

Jeg har i ævrigt truffet den store beslutning af drengene skal flytte børnehave. Jeg er sådan det lidt utjekkede type der ikke gider at tjekke min inbox hos E-post, for det er sikkert ikke noget vigtigt. Men to døgn efter tjekkede jeg den alligevel, og det var nok meget godt. For der lå to tilbud til en børnehave vi har været ude og besøge.

Jeg sagde JA TAK, efter mange overvejelse. Om jeg har truffet det rigtige valg ved jeg ikke endnu, jeg har ondt i maven over at deres pædagoger i deres nuværende børnehave kan finde på at spørge ind til det, men ja, så må jeg jo fremstamme et eller andet svar.

01/06 starter de, drengene er selv spændte og glade (selvom jeg ikke helt tror de egentlig ved hvad det vil sige). De vil gerne hvae Ninja Turtles madkasser, så det må vi finde når nu de skal til at have madpakke med i BH.

Bare lidt bla bla herfra og en opdatering på hele det dilemma jeg har knævret lidt om.

Så mangler vi kun jobsituationen...

God weekend derude...

1 kommentar:

Familiefletninger sagde ...

Tillykke med ny institutionsplads. Lige om lidt er du på den anden side af skiftet.