onsdag den 26. marts 2014

9 timer og 30 minutter...

Jeg har en computer fra 2011, ikke noget fancy-pancy over den. Nogle gange virker den træt, og jeg bliver semi-desperat når det sker. Vil på alle måder gerne have det fungere, til det virkelig ikke fungere længere. Lidt lissom min iPhone, den skal bare køres i bund.

Den får gerne den store tur een gang om ugen, som i at den bliver scannet for virus/trojanske heste osv. Den havde en del her i mandags, og det tog ca. 3 dage før den var helt renset.

Selvom den havde fået de store tur, var min streamning stadig "hakkende", og når nu jeg har begrænset min tv-pakke, skal det der Netflix bare spille.
Så jeg tænkte "Jeg tømmer den da for billeder, det er da det jeg gør."

Den computer er åbenbart ikke den hurtigste knallert på haven..


FYI...
Jeg fik tømt computeren for alle billeder, men brugte ikke 9-10 timer. 
Klarede det vist på en enkelt een af slagsen.. 
Da den stadig bøvlede, hoppede jeg ind og googlede rundt, og det viste sig, at det er fordi jeg bruger en for høj opløsning (Correct me if I´m wrong) 
Den er rettet, og nu kører det. 
T.Y.P.I.S.K

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

hahaha... det kunne sgu også være sket for mig, det der! Hilsen en, der stadig ikke kan finde ud af, at slå kode til på det trådløse wifi (kører på 5. år)!

Københavnerhjerte. sagde ...

Hehe, det er da rart at vide.. :-p

EJ, for pokker. Kan manden ikke hjælpe? Tænk hvis nogen nasser gratis på dig???

God fredag...

Knus

Birgitte B sagde ...

Manden? Nej han er lige så uvidende, hahaha...