tirsdag den 18. februar 2014

Tvillinger på Nørrebro.

Jeg gik hjemme med mine drenge til de var 16 mdr. 
Vi gik både i legestue, sås med en anden tvillingemor fra mødregruppen der også gik hjemme.

Vi var derfor tit på legeplads, nedenfor er vi  i Nørrebro Parken.
Når der kun er to gynger, så er det smart at man kan klemme ungerne ned i en gynge, når der er 4 af slagsen der gerne vil gynge på en og samme tid. 


ZOO blev ofte lagt et visit forbi.

På vej ned til elefanterne, måske var jeg allermest forventningsfuld.


Mødregruppen eller jeg tog tit på indhegnede legepladser på Nørrebro.

Her i en sjælden sovende stund,
 hvor jeg endelig kunne tage et hvil og bare fuldføre sætninger eller læse en bog.


Efter vuggestuen soppede vi i bassinet i Nørrebroparken.
De gik all-in med ble og det hele.

W med skovl.

O og hans lækre fjæs i soppebassinet en varm sommerdag.



Cyklede på cykler på bemandede legepladser.



Mulighederne er mange i byen, knap så meget ro.
Hånden på hjertet, så ville jeg have elsket at bo her hvor jeg bor nu, dengang. Tænk sig at have en terrasse hvor de kunne have sovet mens jeg slappede af. Jeg har godt nok vandret byen tynd, og med en tvillingevogn så er det ikke altid en sand fornøjelse.

3 kommentarer:

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Hvor er det dejligt du lige har et tvillingetema på bloggen her - det vækker masser af minder til min egen tid på barsel - masser af tanker a la: nååå ja, det gjorde jeg jo også :)

Drengemor sagde ...

Er vild med dit tvillingetema - keep 'em coming ;)

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja, det er så hyggeligt... Har dog ikke flere planlagt, må se om jeg kan nå at få nogle flere fra hånden.. Er tilsyneladende bare lidt blank på hvad man mere skal skrive om. HAHA..