onsdag den 12. februar 2014

Tema: Tvillinger.

Jeg sad tidligere i dag og brainstormede, lavede idékatalog over bloggen. Og på en eller anden finurlig måde endte jeg med at skrive en hulens masse indlæg om mit liv som tvillingemor. Så de kommer altså væltende ind over bloggen de næste mange dage.

Bær over med mig hvis I syntes det er pisse irrelevant, jeg nyder nemlig at gense de små rødder og huske tilbage. 



Jeg har siddet på samme stol siden jeg kom hjem fra job kl. 12, og skrevet, googlet, skrevet, spist, lavet mad og skrevet lidt mere.
Jeg kunne nok blive ved i evigheder, og skulle da have lavet denne blog allerede dengang. Men ærlig talt, så tror jeg ikke helt jeg vidste hvad pokker en blog var dengang.


4 kommentarer:

Rikke/Camp Chaos sagde ...

Det kommer nok ikke bag på dig, men jeg kan ikke få nok af tvillingeindlæg :D Og hvor er de bare skønne dine drenge!

Håber det går OK med at være tilbage på job.

Familiefletninger sagde ...

Jeg tilslutter mig også tvillinge indlæg :-). Sikke et dejligt billede. Er de enæggede?

Københavnerhjerte. sagde ...

Haha, dig Rikke? Nok? Næppe.. :-p

Ja, de var søde og så nemme og medgørlige, de kunne ikke komme nogle steder. O var dog blevet lidt af en munk på toppen af hovedet. Knap så kønt...

Familiefletninger, så vidt jeg ved er de tveæggede. :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Og forresten TAK Rikke. Det går rigtig godt det nye sted. Jeg er glad. :-)