fredag den 28. februar 2014

Inspiration...

Hvad inspirerer jer?

Jeg faldt lidt i staver i tankerne, hvis man endda kan skrive sådan. Men det slog mig at jeg ikke helt vidste hvad inspirerer mig.

Altså, jeg har ikke noget fast jeg gør når jeg søger inspiration. Og jeg tænker egentlig at det nok kunne være en god ting at have, sådan lige der i baghånden.

Jeg bruger dog Tumblr´ rigtig meget, og kan nemt finde noget der passer til et givent indlæg. Jeg har eksempelvis en hel mappe på computeren med gifs og billeder som jeg er faldet for, og så gemt dem.

Men det må jo også kunne lade sig gøre at blive/finde inspiration på andre måder.



Ved nærmere eftertanke, så bliver jeg ofte inspireret af nogle karakterer og deres handlinger i en serie eller en film. Gerne hvis der er noget fandivoldskhed, udleve sine drømme og være den man er, blandet ind i det. Så sluger jeg det råt...

Så svesken på disken, hvor/hvad/hvem inspirerer jer???

Ingen kommentarer: