torsdag den 27. februar 2014

Grundpakken

Jeg tog en beslutning og skiftede Mellemøsten (som også kunne oversættes til MELLEMPAKKEN) ud med grundpakken hos Yousee.
Jeg havde ikke nosser nok til at lukke for det helt - endnu. 
Man kan måske kalde det en slags udtapning. 
Bondefangeri var det os,395 kr for at gå et hak længere ned i kanal-mængden. 
En smule flabet hvis man spørger mig. 


Nogen af jer der måske kigger der lever uden kabel-tv? 

Jeg er lidt spændt på det, jeg elsker nemlig at se tv, men syntes det er for mange penge at smide afsted når nu jeg streamer så meget som jeg gør.

Agurketid? Aaaaaaj, vissevasse.... :-p


7 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Haha - Mellemøsten :-D

Well done, i øvrigt. Det er første skridt mod at betale mindre for tv. For det koster jo en bondegård at have kabel-tv. Vi har kun must carry-kanaler (DR's + et par svenske) og så Netflix. Det fungerer upåklageligt, og jeg har endnu ikke fået abstinenser nok til at betale for adgang til Sputnik. Selv om jeg godt gad se Årgang 0, så gider jeg det ikke nok til at have en tv-pakke kun for dét.

I øvrigt totalt bondefangeri at skulle betale for at nedgradere. Men sådan har de indrettet sig så fikst. Hvis du opgraderer skal du ikke af med noget. Smart, ikke (!?)

Københavnerhjerte. sagde ...

Haha, ja den var da god. Dumme stavekontrol på telefonen.

Du har så ret, det er svinedyrt at have kabel-tv, og nu måtte der ske noget. Det andet holder ikke.

Rart at hører at det rent faktisk kan lade sig gøre, jeg håber jeg når helt dertil hvor jeg opsiger skidtet. Nu må vi se.

Og det er så røvet af dem at de tager kassen for at nedgradere og ja, vupti i et snuptag kan man opgradere. De ved da godt hvordan de skal få pengene hentet hjem.

Iøvrigt skal man ringe derind hvis man vil afmelde sit tv fuldstændigt, de vil gerne hører grunden. Hvad er den for en latterlig tilgang til det? Lad mig nu bare trykke på knappen og godkende... HAHA. Men næh nej, du ringer lige herind og så klarer vi krydsforhøret og ser om vi kan lave din mening om.

Drengemor sagde ...

Sputnik hedder nu TV2 Play og findes som (ganske fortrinlig) app med samme princip som Netflix. Du kan få en gratis måned og få set Årgang 0 ;) Og derefter koster det 59 kr. om måneden. Og der ligger virkelig mange gode ting!

Drengemor sagde ...

Vi har slet ikke YouSee, men Stofa tv her. Og med diverse streamingtjenester kunne jeg sagtens leve med den lille pakke! Måske man skulle få gjort noget ved det ;)

Cille sagde ...

Vi har kun haft grundpakke de sidste par år. Og så netflix, men vi bruger ikke engang kanalerne i grundpakken, så måske man skulle sige helt farvel og så bare se DR (som jeg ikke vil undvære) og ramasjang gennem Apple tv...

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja, det der apple-tv, det skal jeg have lært noget mere om. Er træt af at min computer er optaget hver gang jeg ser noget i tv.

Men hvis man afmelder sit tv, har man så stadig kanaler?

Og dejligt der er en masse af jer derude, var da bange for at jeg var blevet lidt stenalder-agtig. Satser klart på succes, lissom jeg. Selvom jeg bare elsker TLC og alle de andre kanaler. Klappede virkelig i min lapper da jeg så at den flyttede ind i mellempakken.

Grønlandsposten sagde ...

Her har vi Stofas grundpakke (som betales over huslejen) og intet andet. Jeg ser næsten aldrig tv, udover at streame tv-avisen når jeg smører madpakker, og så længe ungerne er fuldt ud tilfredse med Ramasjang og de film, jeg har på fil, er jeg for nærig til at betale for andet :-)