fredag den 14. februar 2014

Fredags konstateringer...

Jeg snakker for meget, giver for meget ud om mig selv, og glemmer at stoppe.
Nu har jeg gjort det igen. Er startet på det nye job. Og vupti, bla bla bla. 
Nu sidder jeg så her, det er fredag, weekend, og jeg har sådan en dum følelse i kroppen. 
Jeg har igen været for hurtig, for åben, sagt for meget.

Dumt, dumt, dumt. 

I øvrigt er jeg leveringsdygtig i dumme spørgsmål idag, så hører du en stå og spørge om noget virkelig dumt i Brugsen, eller Føtex, så er det nok mig du netop har passeret.

SMS - send Mere Slik, eller skabet er tomt. Måske står jeg i Brugsen og stiller et åndssvagt spørgsmål om vingummier senere.

Mon ikke en verdi, ville være på sin plads, skrev mormoren. 

Det er gået op for mig, at de folk jeg bor med her i Forstaden, kører med hovedet under armen. FARTSYNDERE!!!!!!!!

Heldigvis har jeg masser af Super Piratos.

Jeg er tilsyneladende lettere distræt, men meget glad. Noget med en åben bildør og en sød beboer der lukkede den for mig senere. 

Jeg er åbenbart lissom de små børn der starter i dagtilbud og bliver syge ved første håndtryk. "Prosit og kleenex-time"... 

#tgif morihavnen så fint opklarede betydningen af for mig, på IG. 


Ingen kommentarer: