torsdag den 13. februar 2014

At overleve barslen med tvillinger, Cph-style.

Vi gik mange ture..
Og de var lange... Børnene sov bedst i deres vogn, mens moderen traskede derud af.



Kaffe fra 7/11 kørte jeg en del ned af.
Oftest på Assistens-kirkegården.


Her i termo-kop fra N.Y.C hvor far rejste til og efterlod mig alene med de små rødder i en uge.


Fantastisk solskin gennem træerne gjorde altså godt for øjet og sindet.
En lille oase på Nørrebro.


Jeg sås med andre tvillingemødre, enten damerne fra mødregruppen
 eller nogle jeg har mødt på Min Mave.dk



Jeg kan ikke andet end at trække lidt på smilebåndet over mig selv og min oppakning, på denne tur.
Jeg kan virkelig ikke huske hvor vi skulle hen, men jeg kan huske at jeg havde svært ved at finde ud af om de små ville have det for varmt eller koldt. 
Så jeg pakkede da bare vognen, og hold nu op hvor jeg hadede mig selv for det. 
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA.

Ingen kommentarer: