søndag den 26. januar 2014

Søndage...


                                    


Weekenden har været en blandet landhandel med syge børn, feber, tvillingemødregruppe, madlavning, træthed og kulde (Hvornår fiser det mon videre sådan at vi kan få lidt forår?), ... 
Pessimist som jeg er, så er der noget der siger mig at der nok går 2-3 måneder før det vender... 

Idag er alle mand semi-raske. Som i feberfri ihvertfald. Tiden bliver p.t. brugt på en ret så stor togbane i gangen...
Det prøver jeg så at være cool omkring.. Hader virkelig rod, på trods af at jeg er et stort rodehoved til tider. 

Vi skal have rester i aften, lavede lækker simre-mad igår i Rømeren... Den må jeg simpelthen til at bruge noget mere.. Især når det er vinter, det er jo oplagt vintermad. 

Opskriften er fundet hos Noget i ovnen hos Bagenørden

Sneen fyger rundt udenfor, og selvom jeg ikke er meget for at sige det højt, så er det lidt hyggeligt, selvom jeg meget gerne så at det blev lidt varmere... Og sne-kaos imorgen, nej tak. Ikke interesseret.

Nemlig.com, vi ses igen imorgen, tid til madplan og indkøb. Hurra for voksenlivet... Hårdt til tider, og ret forudsigeligt. 

God søndag...



1 kommentar:

Drengemor sagde ...

Optimist som jeg er, tænkte jeg straks, jeg så det hyggelige togbanebillede, at hvor er det godt, dine drenge har hinanden! Det må være SÅ hyggeligt for dem, at der altid er en på helt samme alder at lege med <3 Og så slipper du for at ligge på gulvet og lege togbane ;)