fredag den 24. januar 2014

Så kør´ vi derud af... Næsten..

Så sidder man her fredag aften, ungerne sover trygt i deres senge.

Jeg har lyst til at skrive, jeg er bare så fandens tom. Eller er jeg for fyldt til rent faktisk at få noget ud gennem tasterne..

Jeg griber bolden og skriver, bare for at skrive. Måske kommer der noget til mig, måske gør der ikke. Og så har jeg i det mindste prøvet.

Der er ikke længe til jeg skal ind i hverdagens trummerum, prøve min ny-fundenhed og se om jeg kan få det til at gå op i en højere enhed. Jeg kan blive nervøs for at det ender tilbage i det sure og stressede liv før sygemeldingen. Men på den anden side er jeg jo ikke et nyt menneske, blot fordi jeg har været sygemeldt.

Jeg er et menneske med større indsigt i mig selv, med større forståelse og lidt større accept for den jeg er.

Jeg har ikke fundet den rigtige vej, men jeg er på trods af denne konstatering alligevel spændt på at prøve mig selv af. Finde rytmen, og ride stormen af som det unægteligt er at være alenemor til tvillinger mens man kombinerer det med et fuldtidsjob.

Weekenden står i børnenes tegn, legeaftaler med tvillinger og deres mødre som jeg ikke har set længe. Søndag, er stadig åben, men ender forhåbentligt ud med noget leg i DGI-byen med veninde og hendes datter.





På en eller anden måde kom der da noget ud, lidt ude af kontekst med hinanden, men ord og sætninger. 

Ingen kommentarer: